מחקרים מראים כי סביבת עבודה נקייה במשרד עושה פלאים לפרודוקטיביות של עובדי המשרד. כאשר מכוונים את תדירות ניקיון משרדים במידה הנכונה, דבר שכל חברת ניקיון מקצועית למשרד תדע להתאים על פי דרישות המשרד, אפשר להגביר את תפוקת העובדים וליצור חיי משרד נעימים ומהנים יותר.
יתרה מכך עולה במחקר כי סביבה נעימה גורמת לעובד להרגיש מוערך ובכך תחושת הערכת העובד למשרד גוברת.
תועלות משמעותיות נוספות, הן הרושם שנוצר על ידי מבקרי המשרד והעסק כדוגמת לקוחות ומשקיעים שללא ספק יתרשמו ממשרד נקי ומצוחצח משום שזה משקף על איכות העסק עצמו.
זו אחת הסיבות בגינן הדרישה לחברות ניקיון ופוליש גוברת מאוד בשנים האחרונות, וכמו בכל תחום צומח אחר, צצות המון חברות שיספקו את השירותים הללו כדי ליהנות מהשוק הההולך וגדל.
כיצד תורמת סביבת עבודה נקייה במשרד לתפוקת העובדים
אם תשאלו סביבכם סביר שתגלו שסביבת עבודה נקייה ונעימה נתפסת כאחד הגורמים המשמעותיים שמשפיעים על יעילות העובדים. יש לכך בוודאי הסברים שונים. למשל, עובד שמרגיש שיש מי שדואג לצרכים הבסיסיים שלו מרגיש שדואגים לו באופן אישי ושלחברה אכפת מהצרכים האישיים שלו, מה שמעודד אותו לתרום בחזרה.
הסבר נוסף עשוי להיות נעוץ בעובדה ששהייה בסביבה נעימה ומטופחת משרה אווירה רגועה ונינוחה יותר, כך שהעובד איננו מוטרד ממטלות כמו שטיפת כלים או מירוק האבק, הוא יכול להתרכז בעבודה שלו, וגם ליהנות ממנה יותר. כך או כך, אין ספק שסביבה נקייה היא מצרך בסיסי שמעודד יעילות ותפוקה גבוהה בקרב העובדים.
המודעות לנושא זה היא גבוהה ביותר בקרב חברות שאנו מבצעים עבורם שירותי ניקיון בתל אביב. כמו כן, גם באזורי הפריפריה נושא הניקיון במשרד נתפס כעניין חשוב כפי שנעשה בערים הגדולות בישראל. כמובן, בשנים האחרונות החלה המודעות לניקיון המשרד ולהשפעתו על העובדים להתחזק.
לכל עובד במשרד יש בוודאי פינה משלו, שכוללת שולחן עבודה, כיסא, פח אישי ובעיקר הרבה מאוד ניירת וציוד משרדי. כדי לאפשר לעובד ליהנות מסביבת עבודה נקייה ומסודרת, כזו שתעודד אותו לעבודה באופן יעיל ולקדם את צרכי העסק והצלחתו, חשוב שהעובד ירגיש נינוח בעמדה הזו.
שימו לב לכך שהשולחן ינוקה מידי יום, ושהעובד לא יצטרך לדאוג לנושאים כמו ריקון הפח או שטיפת הרצפה שסביבו. למעשה, ככל שהעובד ירגיש שאתם דואגים לו ושמים את צרכיו בראש סדר העדיפויות, כך הוא ירצה לתת בחזרה ולהשקיע בהצלחת החברה עוד יותר.
היתרונות של חברת ניקיון מקצועית למשרד
כדי להבטיח לעצמכם ולעובדים שלכם סביבת עבודה נקייה ונעימה, אתם יכולים להיעזר בשירותיה של חברת שירותי ניקיון משרדים בירושלים. למעשה, כמו שראינו, כדאי לכם לעשות את זה ולחסוך מהעובדים שלכם את הצורך לנקות בעצמם, לשאוב אבק או לזרוק את הזבל.
ככל שתתנו לעובדים שלכם להתמקד במשימות שלהם ותורידו מהם נטל אחר, גם אם מדובר בנטל מנטלי בלבד, כך הם יהיו ממוקדים יותר, ובעיקר יעילים הרבה יותר. חברת ניקיון משרדים מקצועית תעמיד לרשותכם צוות שיעבוד בזמן שנוח לכם וכמו שאתם באמת צריכים.
חשוב לפנות לחברה שתהיה זמינה וקשובה לכם – הלקוחות שלה. חברה שתהיה אחראית על עבודות הניקיון שאכן התבצעו, ועל גיבוי למקרה הצורך. חברה מקצועית ואמינה תוכל גם להיות זמינה במקרים בלתי מתוכננים מראש.
כאשר אתם פונים לחברה כזו אתם בעצם מתנהלים אל מול ההנהלה, אשר היא זו שמפעילה את צוות העובדים. כאשר יש בעיה או כל סיבה שגורמת לעובד שלא להופיע לעבודה, הרי זה תחת אחריות החברה והם ישלחו לכם מחליף. כמו כן, אם צצה בעיה כלשהי, או שיש ישיבה או פגישה שצריך לנקות במיוחד עבורה – יש לכם למי לפנות.
בחברות ניקיון משרדים, לעיתים האיש אתו נפגשתם לראשונה הוא בכלל נציג מכירות. אנו ממליצים ללקוחותינו לבקש עוד טרם ההתקשרות להתנהל מול מנהל/ת העבודה, אשר לו יש קשר ישיר עם העובדים שיגיעו אליכם והוא אמון על ביצוע העבודה לשביעות רצונכם.
התנהלות מול מנהל/ת העבודה, ומעבר על הדגשים שלכם, הוא מבחינתנו הבסיס של כל התקשרות מול לקוח. מנהל העבודה יידע להקצות את הצוות הנכון, את כמות העובדים הנכונה ואת הזמן לכל לקוח על פי גודל וצרכי המשרד.
בכל מקרה, אל תסמכו בעניים עצומות על חברת הניקיון שלכם. בררו פרטים על העובד אותו הם מתכוונים לצוות למשרד שלכם. רצוי לבקש גם צילום ת.ז הרי בכ”ז הוא נכנס אליכם למשרד כעובד מן המניין.
אחד הדברים שאנו מקפידים עליהם במתן שירותי ניקיון למשרדים הוא תחלופת העובדים. תחלופה נמוכה של עובדים מונעת חוסר נוחות וחוסכת כאבי ראש מהלקוח. לא קל להסביר כל פעם למנקה אחר/ת את הדגשים שלכם. ללקוחות שלנו יש מנקה קבוע, על פי רוב.
תדירות ניקיון משרדים
עד כמה פעיל המשרד שלכם? מהו מספר הפעמים שתרצו שיבצעו עבורכם ניקיון. עליכם להגדיר לעצמכם מה חשוב לכם. האם תרצו להזמין ניקיון על בסיס יומיומי וליהנות ממשרד נעים ונקי בכל עת. או שמא מספיק לכם ניקיון פעמיים עד שלוש בשבוע.
על פי רמת הפעילות של המשרד התאימו את מספר הפעמים שיבצעו עבורכם ניקיון במשרד. פנו לחברה מקצועית ואמינה ותהיו מרוצים מהעבודה.
כיף להתחיל יום במשרד נקי. הריח של הניקיון באוויר, הרצפה מבריקה, המטבח מצוחצח, מאורגן ומסודר, המקרר נקי, המיקרוגל מבריק – גם מבפנים. הכיור מחוטא והכוסות נקיים ומסודרים, כמו ממתינים לך לקפה של הבוקר.
בגדול מאוד ניתן לומר שמשרדים קטנים, עד 70 מ”ר , צריכים ניקיון בין פעם לפעמיים בשבוע על פי רמת הפעילות.
משרדים גדולים יותר, עד 150 מ”ר, צריכים ניקיון ברמה יומיומית, לעיתים נוסיף על כך גם נקיונות חד פעמיים על מנת “לאפס” את רמת הניקיון במשרד.
משרדים בגודל של מעל 150 מ”ר יזדקקו לניקיון יומיומי לאורך כל שעות היום, מה שנקרא מנקה ב”משרה מלאה”. בעיקר היות שנפח הפעילות במשרדים כאלו הוא גבוה מאד ויש צורך לנקות לאורך כל היום כדי לשמור על אווירת ניקיון.
הצטרפו אל חברת טופ-פוליש בפייסבוק